Terms and conditions
Splošni pogoji poslovanja
Pogoj za nakup blaga s te spletne strani je starost nad 18 let in stalno prebivališče v Evropski uniji.
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na hoanaboutique.com (v nadaljevanju spletno mesto). Splošni pogoji so zavezujoči za vse Uporabnike (vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto). Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, našega spletnega mesta ne smete uporabljati.
Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Spletna trgovina oz. ponudnik se zavezuje, da pri opravljanju svoje dejavnosti spoštuje materialne predpise Republike Slovenije, med drugim tudi:
• Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
• Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
• Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC).
Postopek nakupa
1. Korak: Kupec izbere želen artikel ter količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Nakup«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu lahko ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano kupec nadaljuje proces s klikom na gumb »Na blagajno« ali pa klikne na ikonico desno zgoraj z besedilom “Košarica”.
2. Korak: V tem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Kupec ima možnost spremeniti artikle ali količino s klikom na košarično ikono z besedilo “košarica!”. Ko je zadovoljen s klikom na gumb “Posodobi košarico” posodobi le-to, nato pa s klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” nadaljuje na obrazec. Pri izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Glede na izveden izbor se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
3. Korak: Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj z podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila.
Seznanjamo vas, da se vam ob potrditvi naročila zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških boste obveščeni še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu (+1,99€);
– S plačilom s kreditno ali debetno kartico; kreditnih kartic, ki potečejo v naslednjih petih dneh, ne moremo sprejeti. Kreditne kartice bo preveril tretji ponudnik, dobava blaga pa bo opravljena takoj, ko bo izdano dovoljenje,
– S plačilom preko Paypal računa,
– Z nakazilom na račun upravitelja portala hoanaboutique.com (po ponudbi/predračunu).
Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.
Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.
Podjetje vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Potrditev narčila«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.
Seznanjamo vas, da se vam ob potrditvi naročila zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških boste obveščeni še pred izvedbo nakupa, t.j. na blagajni. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila. Vse informacije so potrošniku na voljo pred oddajo naročila na blagajni.
Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.
Pogodbena dokumentacija bo shranjena ob upoštevanju določb zakonodaje o varstvu podatkov.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka v bodoče paket lahko plača le pred pošiljanjem (po predračunu, s kreditno kartico ali s paypalom).
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.
Pogodba je sklenjena v slovenskem, nemškem in / ali angleškem jeziku.
Dostava
Dostava pri Hoani znaša 3,99€ oz. je brezplačna, v kolikor je tako navedeno na strani izdelka. Dobavni roki, ki jih navedemo, tečejo od dneva potrditve naročila ali potrditve pošiljke po predhodnem plačilu nakupne cene. V kolikor v naši spletni trgovini ni navedeno ali ni odstopajočih dobavnih rokov, je čas dostave v sedmih (7) do desetih (10) delovnih dneh ali do 30 dni, če izdelki niso v naši skladiščni enoti oz. zaradi drugih razlogov, ki lahko vplivajo na dostavo.
Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.
Predviden rok dostave je Kupcu na voljo pred oddajo naročila. Podjetje pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb, vendar največ do roka, navedenega zgoraj. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.
V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, se poskus dostave ponovi naslednji delovni dan in v primeru drugega neuspeha se paket z izdelki vrne pošiljatelju.
DOSTAVA V ČASU RAZPRODAJ
V času razprodaj je predviden čas dostave med 7 in 10 dnevi. O natančnem času boste obveščeni ob naročilu.
Prosimo, upoštevajte, da se dostava lahko odloži v času lokalnih ali državnih praznikov v Sloveniji, ob vikendih ali med oglaševalskimi kampanjami (povečano število paketov).
Materiali in nega
Na strani vsakega posameznega izdelka si lahko pod točko Material in nega ogledate informacije o željenem artiklu.
Pri negi in pranju pazljivo sledite navodilom, ki so navedena na spletni strani in/ali na etiketah posameznih izdelkov.
Določeni izdelki, še posebej tisti iz kategorije Premium so lahko bolj občutljivi - pri teh priporočamo izključno ročno pranje.
Hoana ne odgovarja za napačno pranje ali neustrezno skrb za izdelek - tovrstne reklamacije ne bodo priznane.
Pridržujemo si pravico do morebitnih napak pri vnosu podatkov.
Avtorske pravice
© Copyright 2022 Hoana
Cene
Vse cene na Spletne mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.
Dodatni (opcijski) stroški nakupa:
Prednostna dostava ..... 1.99 €
Dodatno zavarovanje paketa ..... 0.99 €
Jamstvo za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Uveljavitev možnosti vračila/Odstop od pogodbe
Če želite uveljaviti možnost vračila, nas morate o vaši odločitvi, da prekličete pogodbo, obvestiti v štirinajstih (14) dneh OD PREVZEMA tako, da pošljete jasno izjavo preko telefona, na email ali izpolnite obrazec za vračilo na povezavi Vračila spodaj ali na https://www.hoanaboutique.si/vracila/ (Hitrejša in lažja opcija). V kolikor imate z izpolnjevanjem obrazca težave, nas prosim kontaktirajte preko kontaktnega obrazca na spletni strani z izbiro ustrezne kategorije, ki vas bo povezal z ustreznim operaterjem*.
*Operaterji običajno odgovarjajo v roku 24-48 ur znotraj delovnika (PON-PET 9.00-15.00). Prosimo, upoštevajte, da se odgovor lahko odloži v času povečanega števila naročil, dopustov in drugih oteženih okoliščin, vendar največ do 5 delovnih dni od prejetega sporočila.
Obrazec je na voljo tudi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV14816, katerega mora potrošnik predložiti prodajalcu po elektronski pošti pred pošiljanjem.
Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot NE velja za pravne osebe.
OPOZORILO: Podjetje sprejema vračilo le tistih pošiljk, ki vsebujejo izdelke, kupljene preko Spletnega mesta www.hoanaboutique.si. Vse pošiljke, ki bi jih posameznik poslal, in ne bi vsebovale izdelkov, kupljenih pri nas, bomo vrnili pošiljatelju na njegove stroške po predhodnem plačilu.
Kupec, ki je opravil nakup preko spletne trgovine, ima pravico do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe je mogoč v roku 14ih dni od datuma dostave naročila, ki ga Podjetju sporoči dostavna služba. Kupcu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer vas prosimo, da paket označite z reklamacijsko kodo, ki jo prejmete tekom reklamacijskega postopka. V primeru, da paketa ustrezno ne označite (paket poslan brez reklamacijske kode) slednje lahko bistveno podaljša čas reševanja vaše reklamacije.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo oddate v roku, določenem za odstop od pogodbe. Odstopno izjavo lahko podate preko vnaprej pripravljenega obrazca. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Strošek pošiljanja nosi pošiljatelj. Pošiljka mora biti poslana priporočeno BREZ odkupnine. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Prosimo, bodite pozorni pri vračilu izdelkov - Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, npr.: oblačila morate vrniti nepoškodovana, nenošena, neoprana, čista, z neodstranjeno originalno etiketo. Obutev morate vrniti vidno nenošeno, nepoškodovano, čisto. Kopalke morate vrniti nepoškodovane, nenošene, neoprane, čiste, z neodstranjeno originalno etiketo in s higiensko nalepko.
Izdelki, ki jih prejmete kot darilo ob paketu sami po sebi ne morejo biti predmet vračila, prav tako pa je potrebno v primeru vračila naročila vrniti tudi vsa prejeta darila - to vključuje tudi akcije 1+1 gratis, 2+1 gratis itd, kjer ni mogoče zahtevati vračila, obdržati pa brezplačni izdelek.
Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe ali dokler potrošnik ne predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj. Podjetje omogoča tudi možnost menjave za artikle po enakem postopku kot za vračilo. Brezplačna je le prva menjava, vse nadaljne menjave krije potrošnik sam (s plačilom stroškov dostave), razen če podjetje izrecno navaja drugače. V primeru, da stranka ne izpolnjuje pogojev za vračilo (npr. pri zamujenem roku za vračilo), podjetje ne nosi stroškov ponovne dostave na naslov stranke. Strošek vračila paketa na naslov stranke v celoti bremeni stranko, in sicer vključuje strošek standardne dostave 3.99€ (če stranka znesek nakaže na tekoči račun podjetja), oz dodatno še znesek odkupnine 1.99€ (če stranka obveznost želi poravnati z odkupnino). Stranka ima prav tako pravico sama organizirati dostavo preko katere koli uradne dostavne službe ob predhodnem obvestilu in dogovoru s podjetjem, pri čemer podjetja ne smejo bremeniti nikakršni stroški, odgovornost za paket pa s tem podjetje prenese na stranko v trenutku prevzema paketa s strani dostavne službe, izbrane preko stranke.
V primeru izbire vračila kupnine vam bomo prejeta plačila vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu. V primeru plačila po povzetju vam bomo kupnino nakazali na vaš osebni TRR, ki ste ga vnesli v obrazec.
Seznam artiklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:
Čistila, kreme itd. (v primeru, da imajo zaščitno folijo): Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
Kozmetika (v primeru, da imajo zaščitno folijo): Izdelek je mogoče vrniti le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče.
Darilo: Odstop od nakupa ni mogoč za izdelke, ki jih prejmete kot darilo, hkrati pa ste v primeru odstopa od pogodbe dolžni ob izdelku vrniti tudi vsa morebitna darila, ki so bila priložena zraven.
V primeru naknadne zamenjave izbire vračila se stranki zaračunajo vsi morebitni stroški, ki so ob spremembi izbire nastali (stroški pakiranja/embalaže, procesiranja, dostave…).
Obrazec vsebuje vse možne načine vračila, ki jih spletna trgovina Hoana Boutique omogoča. Znotraj postopka vračila (t.j. do zaključka samega postopka) nam lahko zahtevo za menjavo metode vračila sporočite bodisi z navedbo v paketu, bodisi preko kontaktnega obrazca. Po zaključku postopka vračila je izbrana metoda vračila v obrazcu (ali tista, ki je bila sporočena naknadno) dokončna in je več ni mogoče menjati.
TRR mora biti jasno in nedvoumno naveden na obrazcu in/ali priložen v paketu. V kolikor stranka navede napačen TRR, podjetje ne prevzema odgovornosti, temveč le-ta v celoti bremeni stranko.
Pri akcijah 1+1 GRATIS, 2+1 GRATIS, je možna menjava artikla z artiklom le v isti ceni ali z doplačilom pred odštetim popustom. V primeru vračila lahko stranka vrne le naročilo v celoti, saj je ugodnost ostalih izdelkov pogojena z nakupom v celoti.
V skladu z Direktivo 2011/83/EU mora potrošnik za namen ugotavljanja narave, lastnosti in delovanja blaga z njim ravnati in ga pregledati samo na način, ki je dovoljen tudi v trgovini. Potrošnik mora zato v odstopnem roku z blagom ravnati skrbno in ga tako tudi pregledati.
Reklamacija Dostave
V skladu z 68. členom ZVPot-1 nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s podjetja na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik. V primeru izgube, poškodovanja ima potrošnik možnost odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo ali uveljavljati jamčevalne zahtevke za neskladnost blaga. Hkrati lahko tudi izkoristi opcije pri dostavni službi po postopku, ki ga posamezna predpisuje.
Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, nam prosimo napako javite v najkrajšem možnem času.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila ali na njihovi spletni strani https://www.posta.si/o-nas/predstavitev/reklamacije.
Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na elektronski naslov, kjer se boste z našim referentom dogovorili za vse podrobnosti in navodila.
Če vam je paket dostavil GLS/OneExpress in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.
Če na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli le-to sporočite kurirju, da bo to dokumentiral v zapisnik o poškodbi, ki ga vi potrdite.
Škodo je potrebno prijaviti na naš e-naslov. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS/OneExpress nalepke in pa opis poškodbe.
Za vprašanja, vezana na težave z dostavo, računovodstvom in podobnimi zadevami se lahko obrnete direktno na: pr@hoanaboutique.com.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Zaradi zagotavljanja kakovostnih storitev za naše stranke se lahko telefonski klici snemajo ali nadzirajo.
Varnostna opozorila
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi.
Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili vas prosimo da izdelka ne uporabljate, nas o tem obvestite ali izdelek vrnete.
Podpora strankam
Ob morebitnih nejasnostih se lahko obrnete na pomoč in podporo strankam na emailu/kontaktnem obrazcu v meniju spodaj.
Operaterji običajno odgovarjajo v roku 24-48 ur znotraj delovnika (PON-PET 9.00-15.00). Prosimo, upoštevajte, da se odgovor lahko odloži v času povečanega števila naročil, dopustov in drugih oteženih okoliščin, vendar največ do 5 delovnih dni od prejetega sporočila.
+386 (0) 71 181 091*
pr@hoanaboutique.com
* operaterji so na voljo od ponedeljka do petka med 10 in 11 uro.
Veljavno pravo
Te splošne pogoje ureja slovensko pravo.
Platforma za reševanje sporov
Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Kranju.
Podjetje skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Do platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov lahko dostopate tukaj: www.ec.europa.eu/consumers/odr.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Omejitev odgovornosti
V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno. Spletno mesto in trgovina sta omogočena ˝takšna kot sta˝, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.
Veljavno pravo
Te splošne pogoje ureja slovensko pravo.
Pravice intelektualne lastnine
Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, so avtorska dela in kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.
Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporabljati zgolj v lastne, nekomercialne namene.
Promocije in kode s popusti
Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije. Razen če je to izrecno navedeno, kode za popust ne veljajo za izdelke v akciji, prav tako se kode med seboj ne seštevajo. Na vsak nakup je mogoče koristiti le eno kodo.
Ponudba kode s popustom velja do datuma, navedenega v obvestilu. Ponudbo lahko koristite šele, ko vnesete kodo kupona na strani Hoana. Kodo kupona lahko uporabite samo enkrat. Uporabite jo lahko samo za spletne nakupe na spletnih mestih Hoana. Ne velja za naročila po telefonu. Na stranko lahko uporabite samo eno kodo kupona. Vračilo vrednosti kupona v primeru vračila naročila ni mogoče. Kodo kupona ni mogoče zamenjati za gotovino. Hoana ne prevzema nobene odgovornosti, če izgubite kodo kupona. V tem primeru ne boste prejeli novega kupona, niti vam ne bo povrnjena njegova vrednost. Ponudba velja za rezidente izbranih držav, starejših od 18 let. Hoana si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni te splošne pogoje in / ali da kadarkoli umakne ponudbo. S tem ne bomo vplivali na vaše zakonske pravice.
Koda vrednostnega bona velja 1 leto od datuma izdaje oz. dlje, v kolikor je to izrecno navedeno. Lahko se uporabi le v enem kosu in se odbije od končnega zneska v košarici. Kode ni mogoče uporabiti skupaj z drugimi kodami, lahko pa se uporabi tudi za izdelke v akciji.
V akciji 1+1 gratis v košarico dodajte 2 poljubna artikla (iz kategorije, za katero je akcija na voljo), pri čemer najcenejšega prejmete brezplačno.
Takšna ugodnost se avtomatsko obračuna v košarici.
Prosim, da upoštevate pogoje za koriščenje akcije:
vedno preverite, ali kategorija željenega izdelka spada v akcijo (npr. če gre za akcijo 1+1 gratis na vse kopalke, le te ni mogoče koristiti za 1 model kopalk in 1 model oblekice)
pri akciji 1+1 gratis na te izdelke ni mogoče koristiti dodatnih popustov, vrednostnih bonov, store credit-a kod za brezplačno dostavo ali drugih ugodnosti. Ugodnosti se namreč med seboj ne seštevajo.
vračilo v akciji 1+1 gratis je mogoče izključno v celoti, saj se ugodnost drugega izdelka pogojuje z nakupom prvega - to pomeni, da ni mogoče vrniti 1 izdelka, drugega (brezplačnega) pa obdržati.
Menjava posameznega izdelka je mogoča tudi v akciji 1+1 gratis, v kolikor izdelek izpolnjuje pogoje za menjavo - v primeru izbire dražjega izdelka lahko nastanejo dodatni stroški (doplačilo do vrednosti novega izdelka)